segt.

Ska gå och lägga mig typ nu, men tänkte bara blogga lite, vet dock inte varför för jag har väl inte nåt speciellt intressant att komma med men iallafall.

Idag blev det lite markarbete/hoppning och det gick jättebra i början, och aa hela tiden förutom att han bara blev piggare och starkar hela tiden och jag red på novabettet så hade ju inte så mycket att säga till om, la ihop hela övningen till en bana i slutet, en såkallad evighetsbana som man kan hoppa hur länge som helst från typ alla håll osv. Men han blev bara vildare och vildare. Slutade med att han bockade ut från ridbanan (det är inget staket runt den utan bara en liten kant typ) och höll på att gå omkull, och då slutar han ju inte bocka så jag höll på att ramla av och tillslut får jag upp huvudet inne på longeringsvolten, suck alltså. Han fattar ju inte att han är ömtålig och dyr, jäkla häst...Blev inget mer hoppande efter det utan travade lite för att känna om han haltade men pepparpeppar ta i trä så verkade det gått bra, hade inga sår eller nåt. Så nu står han inlindad med Back on Track och 300 grams innetäcke, jag inbillar mig att Back on track är nåt mirakelmedel, haha.

Åkte och jobbade direkt efter stallet och det gick väl helt ok. Vi kan ju slå vad om att jag nooog inte kommer orka jobba 2 dagar till, men iallafall en. Imorgon blir det nog. Ska ej rida imorgon utan gå en promenad med tanke på att han kan va stel eller nåt efter sitt självmordsförsök.

Jag funderar förövrigt på att börja gymma. Ska försöka få med mig Michaela också. Ska bli nya starka adolf! WOWOOO.

Här är dom nya tretorn stövlarna, jag tycker att dom är rätt fula men det tyckte man ju om dom andra också i början, dom här är dock lite dyrare, 5500 kostar dom. Jag är jättesugen på röda tretorn, bara för att det är så fult, haha :D





Oj det här blev långt, time to sova nu.


BYE lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0