Snart fredag!!

WIHOOOOOOOOOOOOOOO imorgon är det fredag!! Ska firas med lite shopping och SOLA, ska fan sola 1 timme. Sen ska jag rida med och sen blir det UTGÅNG!!! är sjuuukt taggad!!!! :D och varje gång jag är såhär taggad slutar det med att jag typ deckar, spyr eller blir utslängd. But i like it!

Förövrigt så ska jag och Jessica, och eventuellt några till dra på kryssning såhär lite spontant på lovet, HAHAHA asså det kommer bli SJUKT spårat. Ni såg ju bara filmerna från förra, LÄNGTAR som fan. Koskenkorva blåååbär. FETTT KUUUUL !!!!

WIIIE kommer inte kunna sova nu för jag är så taggad inför imorgon och allt :D:D:D

Kommentarer
Postat av: jessica

DET KOMMER BLI SJUKT NICE! ALLA SOM INTE FÖLJER MED ÄR JAG INTE VÄN MED ( MICHAELA DU ÄR ETT UNDANTAG OM DU JOBBAR ) MEN NI RESTEN KAN JU GÅ OCH DÖ...

HÄR KOMMMER VI PÅ ÖSTERSJÖNS VATTEN !

2009-10-23 @ 01:14:20
URL: http://wicklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0