SPÅÅÅÅRAT!!

hahaha asså helt sjuk kväll. Började med att vi förade hos Michaela men de vet ni ju redan. Sen tänkte vi dra förbi metro en stund men pallade inte för det va så kallt så vi drog till royal för kim och sonny skulle ju sjunga lite. Fick drinkar och världens äckligaste champagne men de va nice ändå. Va där till halv 3 och då drog vi till donken, feett gott men alla mådde illa efteråt, haha. (jag spydde inte på vägen till krogen).

HMM, sen gick vi till tunnelbanan och där träffa vi nikita och en annan kim och några andra, och alla bodde ju i farsta strand så vi åkte med dom och det va så jävla roligt för vi stoppa pommes frites som låg på golvet i nån snubbes mun och näsa, hahahah film kommer.

Sen fick jag panik för jag har tappat bort min nyckel och ingen va hemma, så jag tog tillfället i akt och såg min gamla klasskompis som är kompis med min granne (HAHA) så drog med honom till mitt hus, han bor typ åt heeelt andra hållet men fett schysst, riktig gentleman. Han KLÄTTRADE iallafall upp för stupröret på huset, ASSÅ HAHA jag låg typ ner och garva, hahahah. sen kom han och öppnade till mig och så drog han hem och kom in i mitt älskade hus <3

Träffade massa andra sjuka människor, HEEEEJJJJ!!! (dom skulle läsa våran blogg) PUSS PÅ ER!


FILMER KOMMER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0