speedad...

men hallå det här är fan inte okej.. klockan är typ 20 över 2 och jag är pigg som en mört! ska vara i stallet om typ 5 timmar, det känns ju liksom liiiite jobbigt.

aja får väl dunka huvudet i väggen så att jag typ deckar eller något?! är trött i kroppen men inte i huvudet.. aja vete fan hur jag ska förklara men jag får väl hitta på något fiffigt! funderar på att fråga min brorsa om han vill massera mig till sömns för han är nämligen också vaken :P haha nattugglorna no. 1 ;)

nej men helt ärligt så ska jag hitta på något sätt att somna.. vi hörs imorgon för nu ska jag stänga av datorn så att jag inte börjar att nätshoppa i brist på annat..



PUSSSSAR OCH KRAMAR!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0