sunday today

alohaaa!
vaknade nyss med världens ondaste hals och knappt nån röst.. dags att lugna ner sig lite? aja ska ta det jättelugnt tills nästa helg i alla fall!

på tisdag ska jag flytta hem till paulina i 10 dagar medans hennes föräldrar åker till USA! kommer att bli kanon kul!

utgång igår, jag, paulina, pierre, tony och massa andra drog till pilot! riktigt kul kväll med många bekanta ansikten. fast vi drog ganska tidigt pga av vissa händelser men kvällen var kanon ändå!

nu ska jag och gurkan gå upp till pappa och äta lunch och titta på motor gp, myspys på hög nivå!
sen ska jag försöka hinna förbi centrum och shoppa lite, hade ju släktkalas igår så fick ju en del presentkort!

måste slänga in världens finaste klipp! har sett det typ 10000 gånger men gråter typ varje gång




hörs senare!

                          PUSSSAR!   
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0