tråkigt.

jag har feeettt tråkigt. har kollat lite på love actually men man har ju sett den typ 100 gånger förut så sitter bara och nördar vid datorn som vanligt. suck på mig..men vad ska man annars göra?

Jag är sjukt trött förövrigt, så nu vet ni det. Och så kan jag meddela att jag älskar min häst. Han va så jääkla fin idag på träningen, loooove him. Han kan fan göra galoppombyten på raka spår och det är jag fan riktigt stolt över, så som jag har kämpat med dom där bytena. Men ingenting är omöjligt!

Nu ska min brorsa göra nåt att äta till mig. Han ska ju bli kock säger han, nudelkock eftersom det är det enda han kan laga, han är fett stolt över att han kan göra nudlar. He needs seriously help.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0