yeeyeyee

Haha vill ni veta en liten rolig sak? eller det var inte så roligt men eller lite, det va så inte kul så att det blev kul. Idag när vi var påväg till stallet så går mammas bil sönder mitt i en korsning vid rödljuset. HAHA, växellådan pajade. Den där bilen är så jävla dålig. Men nu ska den nog skrotas, och den är inte ens så gammal, eller säljas och vi ska köpa en ny, eller mamma dåra. Tur att Frank finns iallafall, han kom som en räddande ängel och hämtade bilen ;) haha. Jag drog dock till bussen så jag missade det.


Jävla otur vi har alltså. Men jag tyckte ändå att det var liiite komiskt.


Nu ska jag bada, känner mig lite riiiiiiisig. Mitt hår är nästan lika risigt som ***s HUEHEUEUE nä nu överdrev jag MYCKET. Men ändå.

Sen ska jag kolla på fiiiiiiiiiiiilm och gossip girl, vadå att chuck bass är bög??? :'( NOnoNooo


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0