090921

godmorgon!

eller ingen bra morgon egentligen men vill inte skriva ut varför här, eller orkar inte nu iallafall. Jag har varit uppe sen 8, gick ut med Dennis och sen åt jag frukost och kollade på svenska hollywood fruar, fattar inte varför alla hatar Anna Anka, hon är ju skön ju :D haha.

Nu ska jag sätta på mig ridkläderna och åka till stallet. Tråkigt väder idag men blir ändå en skrittrunda idag, roligt! har ju inte ridit sen i torsdags eftersom han blev vaccinerad osv.

hörs lite senare!


/Angelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja klippmaskinen finns kvar. jag har satt ut den på annons för 2500 men vid snabb affär är det prutbart!

2009-09-21 @ 11:52:47
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0