about me

hejhej bloggeen!
tänkte att jag skulle göra en kort presentation av mig själv, coolt va? ;) ange ska också göra en, eller det blir hon tvungen till när hon ser det här inlägget.

Namn: Michaela Victoria Borghoff Bohlin
Ålder: Född 4/9 1990
Familj: mamma, pappa, 1 lillebror, 2 bonus föräldrar + ett bonus syskon
Djur: en hund

Intressen: hästnörd is my thing ;) har ridit sedan 4 års ålder vilket är 15 år nu! Spelar även fotboll.
Favoritmat: älskar ris! annars har jag nog ingen direkt favvorätt som jag kommer på..
Musik: lyssnar på allt men helst något man kan dansa till!
Personlig styrka: positiv och målmedveten
Personlig svaghet: lat

Är du kär i någon?: Nej inte för tillfället men det finns vissa som betyder lite extra!
Vad faller du för hos en kille?: Allt måste stämma! Jag är väldigt kräsen av mig så självklart går utseendet först! men faller lite extra för bruna ögon ;)

men nu blir det en kopp te framför tv:n, ska fortsätta kolla på idol! så jävla roligt program men gud vilka pinsamma människor det finns!

hörs lite senare fooks, <3 looove / M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0