ALL IN!

Klockan är 6 och det är första gången jag sitter vid datorn idag, REKORD!!! jag som är största datanörden liksom. Har iallafall hunnit med mycket idag. Red på förmiddagen sen mötte jag Sophie och så åkte jag hem och bytte om sen drog vi till farsta och shoppade lite och fikade, mötte pia med. Solade 25 min med, höll på att dööö för det var så äckligt varmt. Åkte till stallet en snabbis efter det och nu har jag precis duschat. Hade hårinpackning osv, så nu är jag redo för partyyyyfredaaag!!!

Vi ska föra hos mig så jag kan chilla galet nu tills alla kommer typ, fyfan vad skönt att slippa stressa som jag alltid får göra annars, nu får alla komma till mig istället, nicenice.

Fast ska nog äta lite nutella nu, höhöhö och börja fixa mig litegrann för som alla vet är jag nästan segast i världen, Michaela är dock segare men iallafall.

Förövrigt har jag kommit på koden till mitt bankomatkort, men vad hjälper det nu när den koden är spärrad? Inte mycket.

Och garva fan inte för det är INTE kul, tänk om det hände er liksom? precis.

Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0