ANGUS BURGER

Michaela hälsar såklart! och felicia ligger här och sjunger så hon hälsar med.

vi såg förövrigt på filmen cleaner, en "skräck"film eller aa thriller, men jag glömde att kolla på slutet så jag missade liksom poängen med filmen....det var ju synd. fick inte ens veta vem mördaren var. aja life goes on.

nu ska vi lägga oss i sängen, eller kanske ta ett litet dopp i poolen och simma bort fettet? fast jag är nog för lat. michaela sa precis att hon fick upp spya i munnen, fett nice. snart blir det two girls one cup, ELLER? HAAHHA (jag är fett (o)seriös så ni vet)

ni är ju fan dumma i huvudet om ni inte fattar min jävla ironi. FUCKERSSSSSSS


hihihoo. aja. blir inget simmande, michaela ska sjunga sin låt, mitt nya pinnsmala jag och jag ska gå och spy och väga mig, hehe och sen sleepa i världens skönaste säng med världens största täcke. med en vit lacostepiké, SÅ jävla mywsigt.


TJAOO /angeliiiina och miiiichaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0