at school

kul helg jag har framför mig.. vi har prov i företagsekonomi på måndag, det innebär ju att jag ska plugga inför det + att jag ska jobba i helgen.. känns lite segt men behövligt, har varit ett rätt högt tempo nu på senaste, men som jag brukar säga, det är bara att köra ;)

efter skolan ska jag och pappa åka och köpa en ny data till mig! vill ha en snygg och stilren, helst högblank i svart!
ikväll ska jag iväg och simma, och det var ju inte igår kan jag ju bara påpeka för intresseklubbens medlemmar!

men höres ikväll sötisar,

over and oout, # M.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Om den inte gått på travet, hoppar banor på 1.30 cm, kan galoppera 3taktigt och inga travarbakben, dessutom har kapacitet för mer än LA i dressyr, påbörjat piaff,passage oh piruetter. så yes. Min kompis sålde sin för 80.000 :)

2009-09-07 @ 14:48:02
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0