at school

tjoho, michaela här! sitter på min naturkunskap och gör en labbrapport just nu, rätt kul om jag ska vara ärlig ;)

min körlektion imorse gick ju såå otroligt bra, men att jag är proffsig är ju ingen nyhet! right?

mår förövrigt sjukt jävla bra, allt har löst sig nu så jag mår bättre än bäst och energin är på topp! fast det kanske beror på att jag drack en koffeindryck från vitamin focus nyss.. asgod och perfekt att dricka på lektionen! koncentrationen blir verkligen på topp.

slutar om typ 1 timme, då ska jag hem och gå ut med bebben och sen åka och möta jessi, ange och pia i stan för att gå på bolaget och inhandla lite alkoholhaltiga drycker samt hämta upp en klänning till mig som jag ska ha imorgon ;) fattar inte ens att jag fyller år då, känns som att det var 10000 år sen jag fyllde 18 :P

imorgon ska jag vara hemma från skolan, jag vet, lite oproffsigt men vi har bara en lektion! ska sova ut istället och sen i lugn och ro åka in till frissan och fixa håret ;) ska möta upp tjejerna vid 7 för att föra innan vi åker in till stan!

men dags att gå igenom labbrapporten nu, uppdaterar när jag kommer hem från stan!

cy / blivande 19-åringen.mick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0