bakis

FYFAN vad jag mår dåligt.. jag ska seriöst bli nykterist.

kvällen spenderades iaf hos bryan, han hade ett aaasfint hus btw, det gillas! vi dansade som fan och självklart flödade spriten! jag blev iaf utsedd till carolina gynning, ovanligt? nej, men jag gillare ;) fast sonny tyckte att jag ser ut som megan fox, tack så jävla mycket, hon är ju bara hur snygg som helst! ;)

vid 3 kände jag att att promillen var en aning hög och hade inte lust att trängas med kim på soffan, även om det hade varit jävligt mysigt så ville jag bara heeem! och vem kommer och hämtar mig halv 4 på natten i tullinge? jo underbara jocke! han är verkligen bäst, som en liten extrapappa ;)

dagen idag har i stort sett varit meningslös, gick och åt pizza med ange, synd att jag mådde så illa att jag bara åt två bitar.. sen ringde iaf jessi och var sugen på att gå eftersom vädret var så fint, så vi tog långa rundan på ungefär 9,5 km, rätt bra jobbat för att vara bakis!

nu ska jag fan göra en stor kopp te och lägga mig i soffan och mysa, imorgon är det stallet kl. 8 för att ha dressyrträning.. ja livet är fan rätt hårt ibland.

om ni har tur kanske jag orkar skriva lite senare ;)

PUSSSSINUSSI! / Baksmällan M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0