bantning

äntligen hemma!

felicia väckte mig vid 8 på morgonen (!!!!) en lördag, okej om jag hade sovit men det gick ju inte att sova för det var så sjukt varmt. men men, är relativt pigg så det går nog bra.

idag börjar mitt nya nyttiga liv, hört det förut? haha. ne men faktiskt. ska bara äta frukt. har dock redan fuskat eftersom jag åt frukost. men nu sitter jag och äter vindruvor, wowowoooo ;) ska dock bara gå ner ett kg men iallafall, 47 kg is the shit!

eftersom jag inte får rida idag heller så ska jag iaf gå en promenad med min bäbis och sen ska jag nog promenera till stallet, om jag inte får skjuts. vet dock inte vart min kära mamma är.....

nu ska jag äta mina äckliga vindruvor och kolla på nån film.

/Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0