blablabla

Är sjukt trött så ska gå och lägga mig nu. Imorgon är jag ledig från jobbet, väldigt skönt! så jag ska väl inte göra nåt speciellt vad jag vet. Förutom stallet dåra. Kanske hälsar på Michaela en stund i skolan om jag orkar.

Juste! såg att jag fått mail om att Pontus Westergren ska börja komma till runsten! då måste man ju boka in lite träningar för honom. Har alltid velat träna för honom då jag har hört att han ska vara jättebra men det har aldrig blivit av, men nu när han kommer dit så måste man ju prova. Första var 4 oktober så kanske åker dit då om det inte blir Marbella/Grekland eller nåt.


Ne, nu ska jag sova.
Godnatt sötnosar!











A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0