boooriiing

 

har inte gjort ett skit på hela dagen, lite tråkigt sådär. jag vill sola, de va typ 2 veckor sen, inte bra...men grejen är att jag är så lat så att jag inte pallar gå ner till solariet, men nästa vecka ska jag ta mig i kragen ;)

ska äta lite pannkakor nu sen ska jag följa med sophie på äventyr.

och ikväll ska jag INTE ut. så sluta skicka sms och fråga vad som händer ikväll, okej? däremot imorgon blir det nog fest nånstans, och då får vi hoppas att ingen snor mina skor, haha ;)

nej nu ska jag äta, måste passa på tills slutet av månaden för då kommer jag börja med samma p-piller som min syrra och hon sa att hon gick upp i vikt. det värsta som skulle kunna hända, att jag blir fet. OMG. jag är livrädd. seriöst alltså, rädd på riktigt. tänk om jag blir ett fetto? hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är det för PILLER?!?

2009-09-18 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0