dagens diss & hiss

går till alla tiggare på tunnelbanan, vad fan tror dom egentligen????? vem vill gå runt och tigga kronor från folk? dom borde slängas ut från Sverige, usch så jävla pinsamt och äckligt. Dom stör mig som fan. Skaffa ett jobb som alla andra gör istället för att tigga, DÖÖÖÖ!!!

Och till alla ni feta som envisas med att använda leggings och tighta kläder, snälla sluta med det. Mode är inte till för alla och det ser bara sjukt äckligt ut med alla valkar som hänger och dinglar. Sätt på er ett lakan eller nåt så vi andra slipper se det. Eller varför inte banta lite och stolt bära upp leggingsen? Låter som en jättebra idé tycker jag. Problemet skulle ju iförsig vara ur världen om klädtillverkarna slutade att göra stora storlekar. Då skulle dom feta känna press på sig att banta och vi andra skulle slippa dom hemska synerna och inte längre behöva må illa. Då skulle jorden bli en mycket bättre plats att leva på!

Dagens hiss går till min häst för att han var helt underbar och duktig idag (vilket han är alla dagar så han är ju given ofcourse) men kom inte på nåt annat för jag är på diss humör, vilket jag oftast är men iallafall.

Lite mer hiss till nya nattklubben PILOT som har premiär på fredag! Men bara en liten hiss för det är ju inte säkert att det blir en succé, så det blir en liten halv hiss med andra ord. Återkommer om det på lördag (om jag överlever)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0