det händer bara oss..

hemmafest igår, bruka ju aldrig sluta bra som dom flesta vet. slutade med att vi drog vid typ 1 och michaela va så jävla dräggig så vi pallade inte med henne haha och jag och jessica fick panik för bussarna började gå kl 7 på morgonen, seriöst det va typ de värsta jag varit med om. vi visste knappt vart vi va liksom. så vi ringde typ hela telefonboken men ingen kunde hämta oss...

slutade med att vi liftade med två söta pojkar ;) hahahahaha. dom vägrade skjutsa oss till stan men vi kom iallafall till tullinge "centrum". här får ni eran hälsning, tror att båda hette henke men jag vet inte riktigt..PUSS på er iallafall!

drog till cattelin en stund och sen åkte vi hem och jag mår jävligt bra idag, hur skönt som helst :D

michaela mår däremot inte så bra. hon hade tydligen spytt i sin säng, fett mysigt! och jocke hade hämtat henne, haha är inte han världens bästa?


/ange

Kommentarer
Postat av: Henke

haha tack så mycket;) vi skulle ha skjutsat er till stan men de va fel kväll och dag;D Facebook?

2009-09-20 @ 18:56:10
Postat av: Angelina & Michaela

hahaha jajaaa vi säger så ;)



OFC! Angelina Schinkler & Jessica Wicklund



2009-09-20 @ 19:15:22
URL: http://twogirlsoneiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0