ej bakis

fyfan vad skönt att inte va bakis, det va jävligt länge sen jag inte blev det, helt underbart.


jag och michaela gick och åt pizza. den mest fetaste pizzan man kan äta = bearneisesås eller hur fan det stavas och oxfile. men vi åt inte upp så hon tog doggybag med sig hem, haha ;) själv mår jag fortfarande illa...

jag åkte till stallet efter det och när jag va klar där så mötte jag michaela och jessica så gick vi hem. så jag har faktiskt tränat lite idag, gick ändå 4 km eller nåt. jag är så duktig ;)

nu ska jag gå ut med hundarna och sen ta en dusch och kvällen ska spenderas i soffan med godis ofc! jag gillar faktikst söndagar numera, jag har ju liksom ingen skola att behöva gå upp till. sköönt!


/ angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0