en guldstjärna till mig!

kom nyss hem från stallet, träningen gick asbra idag! vi tränade på skänkelvikningar, mest på långa diagonalen. cappuccino skötte sig utmärkt, bäbisen <3

har hållt igång som fan nu på eftermiddagen! tänkte ju bara gå en liten runda med min lilla(?) hund men hade så jäävla mkt energi så det fick bli en längre på 9,5 km! sen hem och byta om till ridkläderna och hoppa upp på cykeln och trampa till stallet, red ett pass på 1,5 timme med lite teori och genomgångar lite då och då. efter det krattade vi och mockade hela ridhuset innan jag cyklade hem igen, orkade nästan 3/4 delar av mördarbacken, ja den är så sjukt jäävla brant så en guldstjärna till mig!!

nu tycker både jag och mamma att jag är värd lite massage och sen blir det ett skumbad för min del!

talk to you lateeer, PUSSS! / michaela den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0