fabulous day

imorgon är det en underbar dag, inte bara för att det är lill-lördag utan för att vi var vääärldens skönaste skoldag! företagsekonomi mellan 10.20-11.20 sen slutar vi, hur nice är inte det då? ;)

efter skolan ska jag och pappa luncha och sen ska vi åka och kolla på en ny dator åt mig! <3

nu ska jag sätta hårinpackning i håret och sen ska jag få massage av min teliareklams liknande bror! japp, min lillebror är typ en kopia av lillebrorsan i telia reklamen, asballt eller hur?! sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sätta på en film, blir nog kingdom of heaven! gaaalet bra film.

sleep tight fuckers, and a lot of love from meee / M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0