fortfarande sjuk

har förövrigt fått tillbaka min feber, usch..men inte så konstigt att jag aldrig blir frisk när jag aldrig tar det lugnt, men hur ska man hinna det liksom? har ju alltid saker som måste göras...

hopptränade förövrigt idag, gick jättebra faktiskt. tränade mycket byten och han blev lite hetsig och bytte fram och tillbaka för han fattar inte riktigt det 100 % än. + att det är jobbigt att byta på långsidorna och då blir det lite spänt och stutsigt. men jag är mycket nöjd iallafall, vilken stjärna jag har alltså <3 me love longtime!

imorgon blir det joggning på förmiddagen sen ska jag in till stan, jobba osv.

ska ta en dusch nu och mysa ner mig i sängen med min älskling och sova i tid idag. Så säger jag iförsig alltid och det slutar aldrig med att jag lägger mig i tid....men nångång lär jag väl lyckas.


godnatt

/ AAAnge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0