fredaaaaag

veckorna går ju för fort. hinner inte med känns det som. men skönt med helg iallafall! kom precis hem från stallet. marianne (vår veterinär) va ju där idag och det gick jättebra, skönt :)

planer för idag då..pirazzi ska vila och det ska han göra hela helgen eftersom han fått en spruta, och jag ska inte ut, tror jag. vi får se men näääeee..trött på det. måste ha en paus, till den 25:e, då är det pilot som gäller, be there! kanske följer med Sophie och kollar på några stall i grödinge, den jäveln ska ju flytta till typ in the middle of nowhere, rönninge?! jag har aldrig varit där men det ligger tydligen i tumba, eller nåt. Sviiikarn. vi va ju nästan grannar liksom..

sitter och kollar på hundannonser, jag vill ha en till hund! en chihuahua eller en dvärgspets. vill helst ha tillbaka tindra för hon är världens sötaste. saknar henne :( måste övertala mamma, hon vill bara ha en fransk bulldog men dom snarkar så mycket....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0