FTW

jag har blivit sjuk igen, äre ett jävla skämt eller??? CEEPEEE.

idag har jag haft träning för sophie, hon va jätteduktig, jag tvingade henne att hoppa lite högre MOAHAHA :D eviiil. men hon skötte sig så jag är nöjd. men lucky va elak och piskade mig med sin jävla svans och jag ba: de där gjorde du med flit sophie, hahah som att hon styr över hästens svans. åkte och red min häst och tillbringade 4 timmar där, kom hem kl 21, och då hade jag inte ätit nåt på hela dan så nu har jag ätit massor. äta bör man annars dör man. hihihi.

har inget att skriva och är fett trött så jag signar ut nu, återkommer om jag kommer på nåt roligt vilket jag gjorde nu. ni ska få se en asrolig bild på my beloved friend.

och vadå, tycker vi borde ta betalt för sån där jävla smygreklam på våran kända blogg....vi begär minst 1 miljon, eller ett ligg, funkar också.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0