FYFAN vad dåligt jag mår.

bakis som ett jävla as. mitt huvud håller på att sprängas. och kvällen var typ helt störd ?!?! först började vi föra i årsta, jag har aldrig varit där förut så det va en upplevelse. sen drar vi in till metro, hade bord där för michaela fyllde ju år som alla vet. sen blev jag och sophie så jävla sura för dom vägrade spela våran låt så vi fick nåt ryck och drar till huset, haha.

jag trodde klockan va 3 men den va bara 1, så vi fortsätter där och dricker och träffar massa personer, typ alla gamla vanliga huset folk, eller iaf några. sen får vi ett till ryck och drar därifrån och jag håller på att bryta benen typ hela vägen till tiunnelbanan. och sen träffar vi några jävla random norrlänningar och här börjar det sjukaste, helt serrriiiöst, vad höll vi på med?! :p åker till medis med dom och på tunnelbanan va det världens coolaste kille som kunde göra SKIIITsnabbt med en sån där kub med olika färger som man ska ändra, jag sa att han va min idol och han ville va med på bloggen så varsågod, du är fortfarande min idol vad du nu heter!

sen följer vi med dom till nåt jävla söderhak, HALLÅÅÅÅÅ så jävla hemskt va det. och så klagade dom på hur jag pratar och mobbade min pradamobil, såå typiskt norrlänningar, dom har så mycket fördomar och säger att vi är dryga. BLÄ. men dom va rätt schyssta ändå, satt där och drack vin typ. sen när det stängde så tar vi en jävla taxi till SÖDERSJUKHUSET!!!!!!!!!!!! för det bodde nån som det va efterfest hos där brevid, och vi gick in, och gick ut. och går och tar en buss till gullmars och sen träffade jag michaela och matilda och drog hem.

sen blir det inga mer detaljer för er.
förutom att jag vill spy men kan inte och att mitt huvud gör jävligt ont och att jag typ vill DÖ. så jävla synd om mig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0