gossip

kom nyss ut ur badet, jävligt nice! nu ska jag dricka te och kolla på det senaste avsnittet av gossip girl! det är den bästa serien som någonsin skapats! kan inte uttrycka med ord hur bra den är.... haha låter som värsta psykot nu men jag ger verkligen all cred till Josh Schwartz, det var även han som skapade The O.C. <3 snacka om proffsig människa.

imorgon är det skola som vanligt, börjar 10.20 och slutar 14.15! ja jag vet, mina skoldagar är så sköna! dessutom umgås jag ju med världens härligaste killar också! tummen upp för att vara ensam tjej ;)

efter skolan blir det långpromenad och sen vet jag inte rikigt, ska förbi stallet en stund men annars har jag nog inget planerat, känns riktigt skönt.

men åter till GG, sov gott!




/Mickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0