håller med ange

måste bara flika in att jag håller med ange till 100%! travare är framavlade för att springa framför vagnen och that's it.

var iväg och köpte en ny dator nu i alla fall! det blev en marinblå högblank acer :) just nu ligger den och laddar så imorgon ska den invigas ;)

har typ inget roligt att skriva känns det som.. är seg som fan och funderar nästan på att gå och lägga mig? fast samtidigt är jag sjukt sugen på att festa :P men det får jag vänta med tills på lördag! då ska det bli jävligt kul ;D mer säger jag inte.
imorgon är det skola mellan 12-16.00 och sen ska jag hoppa in på jobbet några timmar och hjälpa till, orkar egentligen inte men vad gör man inte för sina kollegor ;) vad skulle dom göra utan mig?

jag och ange ska ju som sagt göra en presentation av varandra! det kommer nog upp imorgon eller senare om jag orkar börja nu :P men den som läser får se!

om jag inte bloggar något mer ikväll så god natt på eer och dröm sött (om mig såklart!) ;)

<3 M.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0