HEMMA!

Kom nyss hem från stallet! Hoppade lite idag och det gick jättebra. Inte så kul att det började regna precis när jag skulle rida men det är smällar man får ta.

Äter lite pizza nu och kollar på tv, som vanligt. haha mitt liv är sååå intressant.

Imorgon är det iallafall äntligen fredaaag :D då blir det ALL IN! Jag och Sophie tänkte dra till Lyckås på förmiddagen för dom har rea, så det kan ju vara intressant. Hade dock inte tänkt köpa några hästgrejer förrän globen vilket är i slutet av november men man vet ju aldrig om man hittar några fina benlindor eller nån snygg grimma som man inte blir lycklig om man inte får, haha så typiskt mig. Det tråkiga är att jag har typ ALLT, nästan iallafall...

Tänkte shoppa lite till mig själv istället för engångsskull (HAHA) så det ska också hinnas med, + rida och sen utgång.


hejdå
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0