hemma igen

hallu!
sitter i soffan i min rosa mjukisdress, kom nyss hem från stallet! vi åkte dit direkt från jocke för att felicia behövde mocka! ska bli skönt att få sova vidare nu eftersom felicia är en morgonpigg människa.. hon slog liksom på dr. doolittle kl 8 imorse!! haha, ja hon är snart 20 år.. som tur var så kom jocke hem vid 9 och räddade morgonen med nyköpt fruskost till oss, han är ju bara så underbar!

igår åkte jag som sagt till centrum och åt lunch och lämnade tillbaks en kjol på hm, efter det så tog jag den långa rundan med bebben. går den varje dag! jag är bäst men vad gör man inte för att hålla figuren?
vid 7 åkte jag till min kusin och åt middag, bakpotatis och fläskfilé stog det på menyn, men så är det alltid när man har en underbar familj som alltid vill lyxa till det så fort jag ska komma ;)

efter middagen och lite snack så åkte jag, ange och felicia som sagt hem till vårat mansion, alltså mr. JW ;) men vad vi gjorde där såg ni ju i anges underbara inlägg!

nu ska jag ta en powernap framför en film, sen i eftermiddag blir det min dagliga långpromenix och ikväll blir det fest med kim, björn och heela gänget! kommer nog att bli super kul ;)


jag och bebben just nu, hann ser dock inte lika road ut som jag.. haha.

PUSSS! / michaelaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0