hemma

aloha!
nu har jag och matilda varit ute!! så himla härligt att bara gå och prata om allt möjligt, tack för att du finns kära vän <3

inatt ska mormor sova hos oss, hon ska tydligen hjälpa mamma att sy några gardiner ikväll! dom har köpt massa god mat och lite annat smått och gott ;)

imorgon börjar min diet, och den är riktigt bra! man skippar alla kolhydrater (bl.a. pasta, potatis, ris och bröd) och äter mer fett som t.ex. avoccado, kött, bacon, ägg, bulgur och coscos! mitt mål är att gå ner ungefär 5 kg så att jag kommer ner till 50 kg ;)

imorgon är det ingen skola! jag och jessi ska in till stan och äta lunch och shoppa lite! myspysigt ;) sen ska jag hem och gå med matilda och sen är det bara att ladda inför premiärkvällen på PILOT!


men nu ska jag ta en dusch och sen hjälpa mamma och mormor med maten! 
 

PUSSS! / MM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0