holland nästa!

sitter och kollar flygresor med pappa just nu! japp, den 17 november ska jag och ett härligt gäng ner till amsterdam och gå på Qlimax!!! för er retarded så är det en stoooor dansfestival!! så otroligt jävla nice, helt sjukt, tror inte att jag har förstått det än :P men ikväll ska vi iaf boka! 
vi ska även till red district, haha lite skrattretande men det kommer nog att bli en minnesvärd vistelse..!

nu ska jag göra middag åt mig och gurkaaan sen ska vi se på tv, ja, ibland känns det som att vi är gifta.. men jag antar att det är ren syskonkärlek! fast ibland är det nästan liiiite synd om honom när han måste hålla på med mitt hår eller ge mig massage eller springa ner och handla åt mig :p

men vi hörs senare guuuuys,


PUSSS! / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0