idag är det ingen vanlig dag

för det är michaelas födelsedag, GRATTIS för 10 gången. skoja, 2 gången.

har varit i stallet hela förmiddagen med världens bästa häst. skrittade ut i en timme, det innebär att jag har jäkligt ont i rumpan nu, men det är smällar man får ta.

nu ska jag åka och sola och fixa lite grejer sen ska jag fixa mig i tid, jag är ju alltid så seg av mig, dock inte lika seg som sengångaren själv, michaela. inte så konstigt iförsig när hon är släkt med sid från ice age.

aja ska byta om nu för sen kommer sophie och hämtar mig på världens coolaste moppe, så oliver kan ju köra upp sin fula bil i sin håriga rumpa för moppen äger honom så hårt, inte för att det är speciellt svårt.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0