im from sweden and i wanna do it hela tiden

TJEEENAAAAAAAAA mittbena.

kom nyss hem från stallet. skulle äta middag men upptäckte att vi hade nutella hemma, så då åt jag en halv burk typ, så ni kanske förstår att jag mår lite illa nu, en aning sådär. men det va det typ värt. åt ravioli också, FETT gott. klaga inte för det är faktiskt gott, särskilt när man är bakis, trooo mig jag om nån vet!

hmhmhm, ska snart åka till jobbet. så borde byta om. men vet inte vad jag ska ha på mig..som vanligt alltså.

men har inte tid med att sitta här och skriva massa skit så bäst att sätta fart, som ni vet så har jag allvarliga problem med min tidspassning.


TTYL
/angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0