jag älskar skräck

ligger i soffan och tittar på boogeyman 3 på min dator! som vissa kanske vet så älskar jag skräckfilmer, eller älskar låter lite väl starkt.. hur som helst jag är ett STORT fan av dom iaf! eftersom inte så många av mina kompisar gillar skräck så brukar det alltid bli så att jag tittar själv, men jag börjar bli rätt van nu så det är no big deal!
den är inte så jätteläskig men det är spänningen som är bäst! bara det att jag ligger helt själv i en mörk lägenhet medans mamma och gurkan sover gör allt extra bra! haha okej det där lät korkat..

men ni får ha en trevlig natt! är inte ett dugg trött så har några andra skräckisar på g också ;)

nattinatti! / michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0