jag är bäst

hemma från långpromenaden, och den blev verkligen lång! gick 1,6 mil!!! men att jag är bäst vet ju alla.
kilade även förbi matilda och sa hej en stund på vägen och hann även med stallet för att säga hej till pia och tjejerna, var självklart tvungen att ge capuccino några äpplen också, min lilla bäbis <3

nu ska jag myspysa med mamma i soffan och dricka te, ni missar väl inte att min look a like Carolina Gynning är med i Tinas cookalong på 4an kl. 20.00? måste ju ses!

imorgon är det skola sen hem och ta en promenix och sen ska jag till stallet och rida DUBBELPASS!! ska alltså rida i 2 timmar! i like, nu är det fan hårdsatsning som gäller! 

PUSS! / mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0