jag är en bussines woman!

fick ett ryck idag och ville sälja min fjällräven av nån anledning, kanske för att den inte riktigt är min typ av stil? men men, la in en annons på blocket och fick typ jättemånga svar, så jag sålde den nyss, kanske var lite för billig med tanke på att jag köpt den i januari tror jag. men men 2500 kr rikare blev jag, NIIIIIIIIIIIIICE. fast jag måste ju ändå köpa en ny jacka, så imorn ska jag in till stan och hitta nån.

men jag kommer ändå sakna min jacka, den va så skön att ha i stallet :( vet ändå innerst inne att jag säkert kommer köpa en ny i januari när jag håller på att frysa ihjäl, ganska typiskt mig ;) jag lever lite för mycket för stunden tror jag.

imorgon har jag bestämt att jag ska vara i stallet halv 10, kan bli svårt men jag måste för jag har en dejt med peter kl 11.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0