jag har alltid rätt!!

det är väldigt många som verkligen inte vill att jag ska ha rätt bara för att dom tycker att jag är osmart. Egentligen är jag hur smart som helst, bara att jag driver hela tiden men det fattar ingen ;) jag LOVAR att det finns ett kärnkraftverk i Vidja. Googlade nyss och här har ni det, IN YOUR FACE! MOHAHAHHA :D

det var tillochmed Sveriges första, hur coolt är inte det då? jag och mina kunskaper alltså, borde få nobelpriset minst

Ågestareaktorn

Sveriges första kärnkraftverk som var i drift fram till 1974 ligger vid Vidjavägen, på det som nu är Räddningstjänstens övningsområde.

Kraftverket hade en tungvattenreaktor, som är nedmonterad sedan lång tid, och försåg Farsta med fjärrvärme.

 

 

DÄR SER NI!

 

/ smartisen angelina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0