jag vill shoppa meeer!

alohaaa!
nyss hemkommen från stallet, cappuccino gick SUPER idag <3 vi red dressyr på ängen och han var verkligen klockren, fan nu är vi verkligen på rätt spår! älskade häst säger jag bara.

jag vill shoppa.. ja jag har redan beställt massa nytt men jag vill ha mer! vill köpa en ny vinterjacka, igen.. köpte ju en ny boomerang i januari som jag knappt har använt en hel vinter men det skadar ju inte att ha fler, eller? ;)
vill iaf ha en lång canada goose, helst brun med reflex på ryggen men dom kostar ju 6000, får väl flörta med pappsen som vanligt ;)
sen vill jag ha ett par UGGS! det är ju det bästa man kan ha på vintern, varma och otroligt sköna, så dom står högt uppe på listan!

nu ska jag göra mat till mig och min bror som nyss kom hem från ett träningspass med de nya skridskorna, han har tydligen lite ont i fötterna så jag tänkte vara lite extra snäll ;) ska steka lite kyckling och göra nån god sallad till oss tror jag så vi hörs lite senare!

PUSS SÅ LÄNGE! / MICHAELA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0