jävla blogg

michaela tjatar på att jag ska blogga. men jag har typ inget intressant att komma med. är på jättedåligt humör för jag har ont i halsen och det är typ regnstorm ute :( om det är det imorgon kommer jag gå i ide och vakna nångång i april, eller maj.

eftersom michaela fyller 19 år imorgon, inte speciellt stort eller roligt alls, själv har jag varit 19 i snart ett år. frågan är om jag ska köpa en present, men det tror jag inte för att jag fick ingen av henne när jag fyllde år, hon sa att jag skulle få det men fick inte ett skit (vad jag kommer ihåg) haha ;) kommer fan inte ens ihåg vad jag fick alls när jag fyllde år, måste vart nåt dåligt alltså. skandal.

aja, michaela får iallafall en liten födelsedagssång eftersom jag är så profsig på att lägga in youtube länkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0