lill-lördag!

heey everyone!
sitter i soffan och dricker te, som vanligt :P kom in från en långpromenad med bebben för en stund sen! ska snart hoppa in i duschen för att ikväll bli det utgång ;)

skola idag, vi hade bara två lektioner så det var rikigt skönt. åkte hem och gjorde "mellanmål" som förövrigt blev en tallrik nudlar. sen kollade jag och mamma på tv en stund innan jag stack ut på promenix.

ikväll ska hela gänget ut, då menar jag det riktiga gänget bestående av mig, ange jessi och våran älskade rebecca som har varit frånvarande ett bra tag nu! vi har saknat dig gumman men ikväll kör vi en repris! ska dock hålla mig nykter med tanke på att jag ska få nattligt sällskap inatt.. av min kusin! haha, nej men det är nån insparksfest med alla andra elever på jensen södra och hon orkar inte sitta på en nattbuss till huddinge helt själv mitt i natten. festen är nånstans vid slussen och slutar tydligen vid 3 så det passar ju bra att jag är ute och rockar lite istället för att ligga hemma och vänta!

men vi hörs imorgon för nu blir det en dusch!

PUSSINUSS! / MICHAELA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0