min namnsdag!

helluu!
sitter och tittar på senaste avsnittet av grey's anatomy! kunde verkligen inte hålla mig tills imorgon när det har säsongpremiär, thank god för nerladdningsprogram!

ska gå ner till stallet vid 5 och göra i ordning cappuccino för dagens dressyrpass, så vi hörs när jag kommer hem igen!

det är btw min namnsdag idag, det ska firas med färdigköpt blåbärspaj och munkar! fick presenter av mamma för en liten stund sen, jag fick en ny body lotion från body shop, ett par nya strumpbvyxor, ett rött läppstift och ett nytt nagellack! <3 tack älskade mamma!

PUSSAR FRÅN MIG!

/MICHAELA.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag har också namnsdag idag hehe

2009-09-29 @ 19:57:19
URL: http://wicklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0