monday

hejhopp igen!
nu mår jag bra igen, haha gårdagen var ju inte att leka med, fyfan för baksmälla alltså.

gick upp en kvart innan klockan ringde imorse, bra va? ;) skulle ha gått upp kl. 07.00 men kom med andra ord upp kvart i! gjorde frukost som jag åt medans jag tittade på vakna med the voice. kom till stallet vid 8, och jag var den enda som var där?! tydligen skulle alla special idrottselever ha friluftsdag, nödvändigt men VIP som jag är så fick jag rida en privatlektion för isabelle imorse! rikigt skönt att slippa harva runt med nybörjarna!!

cyklade hem efter stallet och bytte om innan jag drog till skolan för att möta frej och gänget, vi åt lunch sen hade vi religion till kvart i 3 sen var dagen slut, nice som vanligt!

nu ska jag äta något sen ska jag ut och gå med bebben som vanligt! jag är fan hurtig, en applåd för mig!

har förövrigt lagt ner med forbollen, känns inte som att jag har den tiden som behövs och dessutom vill jag lägga all fokus på ridningen så att jag kommer nånvart!

som ange nämde tidigare så är det fan inte något fel med ryanair, huvudsaken är att man kommer iväg! men mer om resan när vi vet mer ;)

blir förresten inget amsterdam för lilla mig, lägger pengarna på en solresa nu istället och sen på en weekend med tjejerna till london i vinter, kommer att bli riktigt myspysigt!
 
 men ttyl ("talk to you later" för dom som är tröga) slänger in en bild på lilla mig också! ja jag vet att jag e snygg!



XOXO / MICHEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0