myskväll!

håller på att spy, seriööst. har ätit för mycket. åkte och kollade på ett stall först med sophie och david, då höll jag också på att spy för vi satt typ 2 timmar i bilen...och sen mötte jag michaela och felicia så köpte vi godis, chips och allt och hyrde film och åkte till vårt mansion och då hade underbara j köpt thaimat och sushi till oss! han är ju bara för charmig!

meeen nu vill jag spy, så jag tror att jag ska göra det snart. efter filmen. sen ska jag väga mig för vi har ingen våg hemma men det finns de här, måste ju veta hur fet jag blivit efter allt godis.


OCH BTW, ni som inte fattar mina oseriösa inlägg och kommentarer på bloggen och IN REAL LIFE så driver jag. HALLÅÅÅ. ofta jag har slamprykte liksom och blabla, kommer inte ihåg allt men skitsamma, bryr mig inte eftersom det inte är sant nånstans. give me a break liksom. aja det är smällar man får ta.

pussar och kramar, ni vet att ni älskar mig och jag hatar er.

lilla söta elsa är självklart med oss, hon luktar tydligen bajs sa michaela 100 gånger nyss. sen är ju robert och ola här med! robert är en tjej men han passar jättebra att heta robert :) så ni vet.

BYYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0