myspys

kom ut ur duschen för en stund sen, smörjde nyss in mig med min nya body lotion som luktar jordgubb/grape ;) så nu är jag redo för myspyyyyys!

var ute på en långis med bebben, det blev den långa rundan på 1 mil! ångrar mig lite för nu mår jag INTE bra.. febern är påväg upp igen känns det som, men jag får väl skylla mig själv eftersom jag aldrig kan ta det lugnt när jag är sjuk..

nu ska jag i alla fall lägga mig i soffan och kolla på film och äta popcorn, ska fan inte röra mig ur fläcken tills jag blir frisk! eller jo, kanske går ner till ange en stund ikväll när hon har slutat jobba och tittar på film men det är ju inte så ansträngade ;) och sen kanske jag ska träffa paulina en stund imorgon men det är ju inte heller så antsrängande!

aja vi hörs senare, pussenusse / micheee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0