need to write!

fan, jag ska nog bli nunna. jag hatar allt som har med känslor att göra.. varför varför alltid jag?
jag vet vad jag är värd och om du inte visar det tillbaks så finns det inte mkt annat att göra än att gilla läget.. men men jag tänker inte sitta och deppa för det tjänar ingenting till! kände bara att jag behövde skriva några rader. hur som helst kan ingenting ändra på att jag gillar dig, och någonstans vet jag att du gillar mig också, vi är bara så äckligt envisa att vi bara kör våra egna race.

så, nu ska jag och gurkan ut med hunden innan vi går och lägger oss. upp tidigt som fan imorgon för att vara i stallet 07.45! sen skola till 14.35 och på kvällen fotbollsträning!

sov sött! / the only one, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0