nice

fick åka och sko min häst idag, ibland har jag tur, lite iallafall. blev inte så jättedyrt heller, fast bara framhovarna som är fixade, fast dom är inte helt klara. kanske måsta plastas på torsdag, kunde inte göra det idag om han får nåt sömstick. 400 kr per hov. billigt och bra! får hålla tummarna bara att dom håller och att han inte blir öm eller nåt, då vet jag fan inte vad jag gör. har haft otur hela jävla sommaren känns det som.

annars har det fan inte hänt nåt spännande idag, men det är ju måndag så det kunde man väl inte vänta sig att det skulle göra. eller med närmare eftertanke så är det nog tisdag...stallmötet va inte så spännande, inget bråk eller tjafs, jag som hade väntat mig lite action.

jag gjorde iallafall dagens goda gärning, om inte årets. jag räddade en jättegullig mus från en råttfälla i stallet. för det första så kan man ju undra vem som är så jävla korkad och lägger ut en råttfälla från 50 talet från första början och jag kan ju inte skriva ut namnet på idioten men han börjar på samma bokstav som mig och är gammal och äcklig. och musen hade ju liksom inte dött utan bara fastnat och den va jäääättesöt och ledsen så jag fick typ panik. men sen kom min syrra och räddade den och jag stog och kollade på för jag vågade inte röra den, men jag va ändå delaktig! :) hoppas att den överlevde, den blev ju rätt mosad liksom..

nu ska jag kolla på bigbrother, hahah wiiieee. sen ska jag sova för jag har fett ont i huvudet.



XX / angebange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0