personlig coach?

yooooo everybody!
tror att ange försöker framstå som liiite proffsigare än hon egentligen är. hon hade nämligen tänkt ta 2200 för jackan från början, men som tur är fick jag henne att iaf öka priset till 2500 med tanke på att den är så pass ny! haha, så buisness woman var väl att ta i en aning.

förresten, min pappa är världens bästa! fick en träningssäsong på min ridklubb idag! underbara älskade, tack <3

har så extremt tråkigt just nu och hur mkt energi som helst känns det som, måste nog vara colan jag drack för en stund sen.. onödigt nu om jag tänker efter med tanke på att jag bantar, men som man brukar säga, det är lätt att vara efterklok ;) får väl gå och dricka ett glas mjölk, har hört att det ska göra en lugn och avslappnad? fast jag vete fan om jag tror på det, men det är fan värt att testa i det här läget.

uppdaterar imorgon innan körlektionen, men sitt inte uppe och vänta ;) för den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!

good night <3 / michaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0