rubrik:

Älska gossip girl, världens bästa serie!

Kom på att jag måste städa mitt rum innan mamma blir galen, hon kallar det sanitär olägenhet så fort det ligger lite kläder på golvet...men hon är ju känd för att överdriva allt. Ska iallafall städa litegrann så tar jag resten nån annan dag, man får ju ta lite i taget liksom.

Hittade btw en jättesnygg jacka idag på hästbiten, Sophie sa att det såg ut som en gubbjacka men jag älskade den! Nåt polo märke var det iallafall, kanske köper den på fredag!

Nu ska jag fixa naglarna, hatar det för jag har fobi för naglar, alltså när man filar eller pillar på dom, haha. Mest när andra gör det för de låter så jääävla äckligt. Hatar när alla gör det bara för att reta mig, får panik!

Jag har jättemånga fobier, haha felicia retar mig alltid för det. Men kanske säger lite så ibland om jag inte orkar göra nåt, typ som städfobi eller el-fobi (vågar inte öppna hästhagarna) haha men det är faktiskt sant, är sjukt rädd för eltrådar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0