söndag

HAHAHA fick precis höra en jävligt rolig sak, HAHAHAHAHAH. Det är så roligt, och väääldigt snuskigt och sååå roligt. Hahahah. Ni som känner mig får säkert veta för ni vet ju hur bra jag är på att inte berätta hemligheter. Önskar verkligen att jag kunde skriva ut det här men det är omöligt då jag vet att personen det handlar om läser och det är ju faktiskt min kompis, och jag är en underbar vän så jag håller tyst om det, iallafall för ett tag ;) men HAHA.

Alltså vi suger på att ta bilder när vi är ute, och i allmänhet. Jag har ingen kamera (den är sönder, fråga inte hur) så det kanske inte är så lätt men iallafall. Vi måste bättra oss helt enkelt.


Kvällens enda bild typ. Ja jag dricker ur en mugg :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0